Veerandsada kodumaist disaini- ja mööblifirmat tegid novembri lõpus Tokyos toimunud sisustusmessil ning Eesti disaini ja elustiili tutvustaval üritusel Yokohamas ja Osakas esimesed sammud Jaapani turule sisenemiseks, kirjutab detsembrikuu Sisustaja.

- Messikeskus Tokyos
- Foto: Eesti Disaini Maja
„Esialgne kartus, et Eesti toodetel Jaapani täiuslikule turule asja pole, sai kummutatud. Esimesed sammud on tehtud ja tulemused sõltuvad meist endist. Endiselt peab panustama suhete arendamisele ning leidma võimalusi oma toodete hindade sobitamiseks konkurentsitihedale Jaapani turule,“ rääkis Eesti Disainerite Liidu esinaine Ilona Gurjanova, kel pikaajaline rahvusvaheliste projektide kogemus olemas.
Seotud lood
Värske Freedom24 analüüs toob välja, et Balti riikide – Eesti, Läti ja Leedu – investorid jälgivad aktiivselt globaalseid trende tehisintellekti, tehnoloogia ja krüptovaluutade vallas, kuid samas avalduvad neil selged rahvuslikud eelistused ja erinevad investeerimisstrateegiad. Eesti investorid paistavad silma lähenemisega, mida iseloomustab eklektilisus ja kõrge risk, samal ajal näitavad nende Balti naabrid vastandlikke tendentse spekulatiivsete ja tasakaalukamate strateegiate suunas.