Veerandsada kodumaist disaini- ja mööblifirmat tegid novembri lõpus Tokyos toimunud sisustusmessil ning Eesti disaini ja elustiili tutvustaval üritusel Yokohamas ja Osakas esimesed sammud Jaapani turule sisenemiseks, kirjutab detsembrikuu Sisustaja.
- Messikeskus Tokyos Foto: Eesti Disaini Maja
„Esialgne kartus, et Eesti toodetel Jaapani täiuslikule turule asja pole, sai kummutatud. Esimesed sammud on tehtud ja tulemused sõltuvad meist endist. Endiselt peab panustama suhete arendamisele ning leidma võimalusi oma toodete hindade sobitamiseks konkurentsitihedale Jaapani turule,“ rääkis Eesti Disainerite Liidu esinaine Ilona Gurjanova, kel pikaajaline rahvusvaheliste projektide kogemus olemas.
Seotud lood
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.