Eesti Raudtee hakkas veofirmadelt oma teede kasutamise eest küsima uut tasu. Selle vastu protestivad suurfirmad peavad Eesti Raudtee sammu monopoli varjatud hinnatõusu läbisurumiseks.
Kaubarong Kundas. Raudteeveod siinsel raudteel vähenevad kiiresti. Foto: Andras Kralla
"Initsiatiiv tuleb minu teada Eesti Raudtee juhatusest, majandusministeerium on seni sellest vaidlusest ennast kõrvale hoidnud," ütles Alexela Terminali juht Aarto Eipre.
Kui ettevõtja julgeb avalikkuse ees riigifirmat kritiseerida, siis on väiklane tema suunas selle eest nõudekirju teele paisata, kirjutab ajakirjanik Marge Väikenurm.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.