Tunne on nagu „Tujurikkuja“ sketšis näidatud kiirkäijal, kes pärast kaheaastast ettevalmistust ning poole miljoni eurose riigitoetuse – sponsorrahadest rääkimata – huugama panemist unustas olümpial starti minnes jooksusussi maha ning koristati pärast kaasvõistlejate finišeerumist distantsi esimesel neljandikul rajalt.
- Ekipaaž Salumäe/Mäeväli Leedu ajakirjanike rallil, autoks Toyota Yaris GRMN Foto: Vytautas Pilkauskas
Ma ei oska ise öelda, mis valesti on, aga kui ma starti lähen või võistlus algab, siis ei tule üldse välja. Ma olen küll kiire, aga ... teised on palju kiiremad.
Olgu, Leedu pressirallil eestlaste parima tulemuse, ajakirjanike absoluutarvestuse viienda koha kordamine või, veel enam, üle tegemine oli konkurentsi arvestades keeruline. Kuid selline oli lootus. Osalt seepärast, et too läbi aegade kõige tublim tulemus kuulub ekipaažile Kullo Kabonen/Tõnu Ojala, kes töötasid 1996. aastal ehk esimesel ajakirjanike rallil kõrge koha saavutamise aegu Äripäevas. Tänavune pressiralli – teadaolevalt ainus ajakirjanikele mõeldud ralli maailmas – oli juubelihõnguline kahekümne viies.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.