• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,1%5 723,16
  • DOW 30−0,43%41 871,33
  • Nasdaq −0,04%18 233,28
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,77
  • 12.10.20, 06:00

Eesti ootab oma lipu alla 200 kaubalaeva. Kui reaalne see on?

Eesti kehtestas maksusoodustused, et tuua Eesti lipu alla suur hulk kaubalaevu. Paraku eksperdid kahtlevad, kas sellest piisab: parem hilja kui mitte midagi, kuid konkurentsis jääme nõrgaks ning probleeme jagub.
Eesti soovib maksusoodustuse kaudu oma lipu alla tuua hulga kaubalaevu.
  • Eesti soovib maksusoodustuse kaudu oma lipu alla tuua hulga kaubalaevu. Foto: Raul Mee
"Ma ei tea, kellele see on mõeldud. Selliselt see ei tööta,” võttis meremeeste esindaja Jüri Lember asja kokku. "Parem hilja kui mitte kunagi, kuigi me oleme nüüd juba kõvasti hiljaks jäänud,” tõdes endine transpordiminister Raivo Vare, kes lisas, et praegusest sammust siiski ei piisa: puudub lisaboonus, mis motiveeriks laevadel lippu vahetama.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele