Kriisis muutuvad tugevamad veel tugevamaks ja nõrgemad veel nõrgemaks ning seda näitas ka koroonakriis, leiab müügitreener Andrus Albi.
- Andrus Albi juhib ettevõtet Southwestern Consulting ning treenib seal müügiinimesi, müügijuhte ja ettevõtte juhte. Foto: Andras Kralla
„Mu sporditreener ütleb, et kui sa treenid ainult siis, kui on hea ilm, siis sa teed vähe trenni. Müügimehe puhul on sama: kui sa teed tööd ainult siis, kui sul on õige tunne, siis sa teed vähe müügitööd,“ rääkis Albi Äripäeva raadio uues, kiiresti kasvavatele ettevõttele mõeldud saates „Kiired ja vihased“.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maailma Kullanõukogu avaldas eelmise aasta lõpus raporti, milles lükati ümber väited, et kulla pikaajaline tootlus on võrreldav inflatsioonitempoga. Uuringust tuleb välja, et kulla hinnatõus on olnud inflatsioonitempost kaks korda kiirem ning kulla hinna peamised mõjutajad on hoopis majanduskasv ning globaalsete aktsia- ja võlakirjaturgude koguväärtus.