• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 25.04.21, 11:30

Meediaekspert pritsib kriitikat vaktsineerimiskampaania pihta

Kui sotsiaalministeeriumi teatel on COVID-19 vastase vaktsineerimise kampaania viimaste aastate üks kõige keerulisem kommunikatsiooniväljakutse, siis reklaamiagentuuri La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik väljendab selgelt pahameelt.
Koroonavaktsiini kampaania oleks tulnud senisest teha teisiti, leiab meediaekspert Heily Aavik.
Aavik ütles Äripäeva teemaveebile Best Marketing, et suurem osa igapäevaselt tööl käivatest inimestest vanuse järgi ei kuulu riskirühma, ei ole eesliini töötajad ning neid praegu veel ei vaktsineerita. Tema sõnul on enamus ettevõtteid tõenäoliselt nõus tasuma ise töötajate vaktsineerimisega seotud kulud, "kuid mida ei ole, on vaktsiin".
"Arusaamatuks jääb, milleks on vaja nii laiaulatuslikku kampaaniat, kui toodet, mida reklaamitakse, lihtsalt ei ole?" kritiseeris reklaamiagentuuri juht.
Aaviku sõnul oleks vaktsineerimiskampaania pidanud keskenduma esimeses etapis vaktsineerimise üldkorraldusele, teavitamisele ja kodaniku abistamisele. Ta lisas, et kodanikud ja ettevõtjad ootavad selgeid ja konkreetseid sõnumeid, millal, keda ja kus vaktsineeritakse ning mida peab kodanik ja ettevõtja tegema, et saada ennast ja oma töötajad vaktsineeritud. "Kui siis tõesti selgub, et vaktsiinid seisavad ja vaktsineerijaid napib, siis alles võiks käimasoleva lahenduse käiku lasta," lausus ta.
Kuidas selgitas vaktsineerimiskampaania tagamaid sotsiaalministeeriumi kommunikatsioonijuht Oskar Lepik ja ministeeriumiga koos töötanud ettevõtted, saab lugeda pikemalt Best Marketingist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele