Mõnede e-poodide sooduskampaaniate raames võidakse tarbijale kuvada enne kampaaniat tegelikkusest kõrgeimad tavahindu, tuvastati tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) kontrolli käigus.
Rimi Tatari tänava kauplus avamispäeval. Külastaja pildistab hinnasilte hindu. Foto: Raul Mee
Möödunud aastal alustas TTJA e-poodide sooduskampaaniate kontrolli ning kontrollib ka tänavu sooduskampaaniate tegemist suuremates ehituskauplustes, mööblikauplustes ja e-kaubamajades. TTJA jälgib 20 e-kauplust ning seirab iga päev üle 600 toote. Amet kontrollib, kas kauplused teavitavad tarbijaid soodusmüügist kooskõlas tarbijakaitseseadusega.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.