10 miljonit eurot oma siinse logistikakeskuse laienemisesse investeerinud ühe maailma suurima logistikafirma Katoen Natie omanik ja juht Fernand Huts nentis, et tarneahelatega on olukord hull, kuid Euroopa muutub tarnimisel olulisemaks keskuseks.

- Logistikafirma omanik Fernand Huts.
- Foto: Andras Kralla
Järgmisel aastal võiks selguda, kas ja kuidas suur segadus tarneahelatega laheneb ning ülekuumenenud nõudlus taandub, kuid suuremaid logistikakeskusi on Eestisse ja laiemalt Euroopasse endiselt vaja, oli Huts kindel. Kuna paljudel tööstustel on tarnetega keeruline, muutub tarneahel üha lühemaks ning rohkem tarnitakse vajaminevaid osi Aasia asemel Euroopast. See võiks siia piirkonda tuua rohkem ladusid ja logistikat. "Ma ütleks, et laohoonete ja logistika äri Euroopas ja siin piirkonnas kasvab.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ülemaailmne inseneri- ja logistikateenuste pakkuja Katoen Natie laiendas oma logistikakeskust Muuga sadama tööstuspargis, investeerides kasvanud ärimahtudega toime tulemiseks 10 miljonit eurot laohoone rajamisse.
Viimased poolteist aastat kestnud pidev plaanide ümbermängimine kaubavahetuses ning tarneraskused suveks ei vaibunud. Selle asemel tõstavad probleemid taas pead, kui Hiinas suletakse järjest maailma suurimaid kaubasadamaid ning ummistuvad teisedki sadamad ning lennuvedu.
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.