Huvi saarte parvlaevaühenduse hanke vastu võib sel korral piirata taas kord vajadus ilmuda kohale oma laevadega, sest kokkulepet Tallinna Sadama parvlaevade väljaostmiseks ei ole siiani tehtud.
- Riigil oli võimalus parvlaevad Tallinna Sadamalt välja osta, kuid senise kursi jätkudes tuleb uueks hankeks ikkagi igal pakkujal endale ise laevad varuda. Foto: Andras Kralla
Veel suvel pidas majandusministeerium plaani 106 miljoni eest Tallinna Sadamalt välja osta Saaremaa ja Hiiumaa suunal kurseerivad parvlaevad, kuid kuna tulemusi see ei näidanud, siis järgmise, uuel aastal välja kuulutatava 2026.–2036. aasta veohanke sisse saab tingimus, et operaatoril peavad endal laevad olemas olema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saaremaa ja Hiiumaa parvlaevaühenduse arendamiseks taheti esialgse plaani järgi uus laev tellida läbi Tallinna Sadama tütarfirma TS Laevade, kuid nüüd on kavas teha seda läbi transpordiameti, mis võimaldab kasutada välisvahendeid.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.