Huvi saarte laevaliikluse hanke vastu tõotab tulla hõre
Huvi saarte parvlaevaühenduse hanke vastu võib sel korral piirata taas kord vajadus ilmuda kohale oma laevadega, sest kokkulepet Tallinna Sadama parvlaevade väljaostmiseks ei ole siiani tehtud.
Riigil oli võimalus parvlaevad Tallinna Sadamalt välja osta, kuid senise kursi jätkudes tuleb uueks hankeks ikkagi igal pakkujal endale ise laevad varuda. Foto: Andras Kralla
Veel suvel pidas majandusministeerium plaani 106 miljoni eest Tallinna Sadamalt välja osta Saaremaa ja Hiiumaa suunal kurseerivad parvlaevad, kuid kuna tulemusi see ei näidanud, siis järgmise, uuel aastal välja kuulutatava 2026.–2036. aasta veohanke sisse saab tingimus, et operaatoril peavad endal laevad olemas olema.
Saaremaa ja Hiiumaa parvlaevaühenduse arendamiseks taheti esialgse plaani järgi uus laev tellida läbi Tallinna Sadama tütarfirma TS Laevade, kuid nüüd on kavas teha seda läbi transpordiameti, mis võimaldab kasutada välisvahendeid.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.