Eestis võib nüüd osta Hiina elektrimaasturi. Aga kas peaks?
Täiselektriline linnamaastur DFSK Seres 3 pole naeruväärne nagu varasemad Hiina autod, ent küündib tuntud tegijatega ühele pulgale peamiselt hinna poolest.
DFSK Seres 3 suhteliselt pikk nina ja suur iluvõre reedavad asjatundlikumale pilgule, et too auto pole kohe alguses täiselektriliseks loodud. Koduturul kannab bensiinimootoriga versioon nime Dongfeng Fengon 500. Elektrikal asub kapoti all elektriajam, veavad esirattad. Foto: Karl-Eduard Salumäe
Ma võinuks vanduda, et Seres 3 sõitjateruum lõhnab nagu kummikupood. Esindusest minema vuhisedes ninna tunginud kibe hõng oli tavapärasest uue auto lehast märksa häirivam ega kadunud 35 minuti jooksul kuhugi.
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.
Hingestatud sõit Alpine A110 roolis paneb naeratama sama laialt nagu sulgkerge kassipoja hellalt hüpitamine. Annaks autode jumal, et niisuguseid neljarattalisi tehtaks ka tulevikus.
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.