Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.
- Eesti aasta auto 2022 lõppkuuik. Vasakult: Hyundai Ioniq 5, Mercedes-Benz C-klass, Hyundai i20, Dacia Sandero Stepway, Opel Mokka ja Škoda Enyaq iV. Võitja selgub detsembris. Masinate juures seisavad žüriiliikmed. Foto: Silvo Voznesenski / Automotiiw
Ajakirja Tehnikamaailm eestvedamisel rohkem kui 20 aastat välja antud aunimetuse pälvib tänavu üks järgmistest (tähestikulises järjekorras): Dacia Sandero/Logan, Hyundai i20, Hyundai Ioniq 5, Mercedes-Benz C-klass, Opel Mokka või Škoda Enyaq iV. Finalistid selgusid 11-liikmelise hindajatekogu esimese vooru hääletuse põhjal, kus igaühel tuli pealt 30 uudismudelist välja noppida 10.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hingestatud sõit Alpine A110 roolis paneb naeratama sama laialt nagu sulgkerge kassipoja hellalt hüpitamine. Annaks autode jumal, et niisuguseid neljarattalisi tehtaks ka tulevikus.
Toyota Mirai väljutab heitgaaside asemel puhast vett, ent Tallinna kontekstis on see ikkagi nagu Paavli sendipoe katusele tõstetud Nysa buss.
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
Hyundai i20 N-i Audru ringrajale viimine kinnitas arusaama, et tänapäeval tasub ehedat sõiduelamust otsida umbes neli meetrit pikkadest luukpäradest.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.