Aasta auto finalistid: elektriautode paremik peab laetud lahingut, aga fossiilikad võivad üllatada
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.
Eesti aasta auto 2022 lõppkuuik. Vasakult: Hyundai Ioniq 5, Mercedes-Benz C-klass, Hyundai i20, Dacia Sandero Stepway, Opel Mokka ja Škoda Enyaq iV. Võitja selgub detsembris. Masinate juures seisavad žüriiliikmed. Foto: Silvo Voznesenski / Automotiiw
Ajakirja Tehnikamaailm eestvedamisel rohkem kui 20 aastat välja antud aunimetuse pälvib tänavu üks järgmistest (tähestikulises järjekorras): Dacia Sandero/Logan, Hyundai i20, Hyundai Ioniq 5, Mercedes-Benz C-klass, Opel Mokka või Škoda Enyaq iV. Finalistid selgusid 11-liikmelise hindajatekogu esimese vooru hääletuse põhjal, kus igaühel tuli pealt 30 uudismudelist välja noppida 10.
Hingestatud sõit Alpine A110 roolis paneb naeratama sama laialt nagu sulgkerge kassipoja hellalt hüpitamine. Annaks autode jumal, et niisuguseid neljarattalisi tehtaks ka tulevikus.
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”