Igas kriisis tuleks vaadata tulevikku helgelt, kuid koostada seejuures kuulikindel kriisiplaan, mis aitab üle ka kõige hullematest olukordadest. Toimiva strateegia saab üles ehitada lihtsaid nippe järgides, leidsid kogenud praktikud Äripäeva raadiosaates „Kasvukursil“.
- Wolf Groupi juhatuse esimehe Peeter Tohveri sõnul on kriisi ajal eriti oluline, et firmal oleks pädev juht. Foto: Meeli Küttim
„Kriisijuhtimine seisneb võimalike probleemide kaardistamises ning nende hilisemas ärahoidmises,“ ütles Grant Thornton Balticu juhtivpartner ja asutaja Mati Nõmmiste. Sama ettevõtte IT-juht Arko Kurg on veendunud, et probleeme aitab ära hoida kindla plaani olemasolu. „Ettevõtted püüavad alati riske minimeerida, selleks peavad organisatsioonis olevad inimesed teadma, kuhu ollakse teel, miks ollakse teel ja miks midagi tehakse. Tee peal tuleb ette igasugust jama, kuid peame oskama seda ette näha – mida selgemini nähakse tulevikku, seda rohkem ollakse sõjaks valmis.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.