Circle K ja Alexela juhid on veendunud, et bensiini hinna tõusust pääsu pole, sellele on põhjuseid rohkem kui terve käe näppude jagu, kirjutab Delovõje Vedomosti.
Tanklaketid olid üksmeelsel arvamusel, et bensiini hind tõuseb. Foto: dv.ee
Esmaspäeval teatavaks tehtud Euroopa Liidu Venemaa naftaimpordi keelu üksikasjalikud tingimused on veel arutlusel. Kuigi meretransport ei ole täielikult keelatud veel kuue kuu jooksul pärast uute sanktsioonide heakskiitmist, on juba praegu selge, et üks kõige ilmsemaid tagajärgi ELi majandusele on bensiini hinna tõus.
Mootoribensiini aktsiisi langetamise majanduslik mõju avalduks selles, et inimesed saaksid raha siseriiklikku esmatarbimisse suunata, kirjutab Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat vastuseks president Alar Karise majandusnõunikule Kaspar Ojale.
Sel talvel tagavad varustuskindluse ning määravad elektri hinna Euroopas kivisöel, gaasil ja vedelkütustel töötavad elektrijaamad, kirjutab tanklaketi Olerex üks omanikke Antti Moppel vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Eesti Panga ökonomist ja president Alar Karist nõustav Kaspar Oja ei soovita Eestil praegu kütuseaktsiisi langetada, kuigi hinnad tanklates on lühikese ajaga järsult tõusnud.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”