Circle K ja Alexela juhid on veendunud, et bensiini hinna tõusust pääsu pole, sellele on põhjuseid rohkem kui terve käe näppude jagu, kirjutab Delovõje Vedomosti.
Tanklaketid olid üksmeelsel arvamusel, et bensiini hind tõuseb. Foto: dv.ee
Esmaspäeval teatavaks tehtud Euroopa Liidu Venemaa naftaimpordi keelu üksikasjalikud tingimused on veel arutlusel. Kuigi meretransport ei ole täielikult keelatud veel kuue kuu jooksul pärast uute sanktsioonide heakskiitmist, on juba praegu selge, et üks kõige ilmsemaid tagajärgi ELi majandusele on bensiini hinna tõus.
Mootoribensiini aktsiisi langetamise majanduslik mõju avalduks selles, et inimesed saaksid raha siseriiklikku esmatarbimisse suunata, kirjutab Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat vastuseks president Alar Karise majandusnõunikule Kaspar Ojale.
Sel talvel tagavad varustuskindluse ning määravad elektri hinna Euroopas kivisöel, gaasil ja vedelkütustel töötavad elektrijaamad, kirjutab tanklaketi Olerex üks omanikke Antti Moppel vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Eesti Panga ökonomist ja president Alar Karist nõustav Kaspar Oja ei soovita Eestil praegu kütuseaktsiisi langetada, kuigi hinnad tanklates on lühikese ajaga järsult tõusnud.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.