Kliendid enam hinnatõusu vastu ei võta, levib hirm gaasi normeerimise ees: see on pannud Saksa autotootjad tulevikku vaatama senisest ettevaatlikumalt.
Lootused hinnatõus lõpptarbijale edasi kanda on autotööstuses osutumas alusetuks Foto: AFP/Scanpix
Autotööstus on Saksamaa üks suuremaid tööandjaid ja üldisse majandusse panustajaid, eelmisel aastal ulatus käive 456 miljardi euroni, kuid ka tänavu jälitab sektorit keerulise olud majanduses. Saksa majandusinstituudi Ifo andmetel kahanes kindlustunne sektoris juulis 22 punktilt 20 punktile.
Enam kui 100 aastat tagasi turu survel toimunud pööre elektriautodelt sisepõlemismootoriga masinatele on nüüd poliitilise tahte toel ametlikult suunatud tagasipöördele. Paraku on olemasoleva tehnoloogiaga loodetud eesmärkideni jõudmine enam kui küsitav, kirjutab AMTELi tegevjuht Arno Sillat Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
Suure auto ihalusest lahti murdes võivad tekkida ootamatud kõrvalnähud – sa hakkad sõitmist rohkem nautima ja samal ajal jääb raha taskusse, kirjutab Äripäeva autoarvustuste tegija Karl-Eduard Salumäe.
Euroopa Liit kiitis heaks plaani lõpetada sisepõlemismootoriga sõidukite müük Euroopas 2035. aastaks, et vähendada CO2 heitkogused nullini, teatas Euroopa Liit täna hommikul.
Venemaa autotööstus ja -turg on jõudnud nii raskesse seisu, et kodumaine tootmine ei suuda enam sammu pidada tavapäraste nõudmistega, olgu see kas või turvapadja olemasolu, kirjutab Kauppalehti.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.