Dacia Jogger mõjub justnagu meenutus ajast, mil Opel tootis Zafirat, elekter maksis alla 40 euro MWh ning vähem kui 20 000 eurot ostis juba üpris suure uue pereauto. Aga Joggeri saabki ühega algava summa eest kenasti kätte! Foto: Dacia
Sellise hinnaga pole vaja pikalt mõelda – Dacia Joggerit võib kõhklemata soovitada. Väikeauto à la Škoda Fabia või Hyundai i20 raha eest annab Dacia enam-vähem võrdse mugavusvarustusega seitsmekohalise mahtuniversaali. Välimus on okei, kolmandassegi istmeritta mahuvad teismelised ja vajadusel muutub see vaat et väikekaubikuks (maksimaalne kaubaruumi maht üle 1,8 kuupmeetri). 20sentimeetrine põhjakõrgus teeb silmad ette paljudele kvaasimaasturitele.
Dacia Springil on sapaka võimsus ja Žiguli kiirendusvõime, ent loeb hoopis tõik, et 10 aastat tagasi oleks see sotsiaaltöötajatele lausa luksusliku mulje jätnud.
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.