Kuigi konkurendid joogitööstuses marsivad hinnatõusu rada, siis pisike valmiskokteilide tootja Punch Club näeb hindade paigale naelutamises hoopis oma võimalust.

- Joosep Raudsepp (vasakul) ja Punchi juht ja asutaja Kristjan-Walter Kask. Raudsepp rääkis saates, et ettevõte võtab osa hinnatõusust enda kanda ja tarbijale esiti seda veel ei suuna.
- Foto: Eero Vabamägi / Postimees / Scanpix
Punch Club ei ole pikka aega hinnakirja muutnud ning püüab hinnatõusust mööda saada nii kaua kui võimalik. „Tundub meile soodne võimalus väiksema tegijana natukene järele võtta mingites kohtades,“ rääkis Punch Clubi partner ja müügijuht Joosep Raudsepp Äripäeva raadio saates "Äripäeva TOP". Siiski, ka neil hinnad tõusevad, mistõttu nentis Raudsepp, et kuna nad hinnatõusu tarbijale edasi ei kanna, maksavad nad vahe sisuliselt ise praegu kinni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.