Kaupluste müük kukkus novembris, kõige kitsam on kodukaupade müüjatel
Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu novembris 939 miljonit eurot. Müügitulu vähenes eelmise aasta sama kuuga võrreldes püsivhindades 2%.
Statistikaameti analüütik Johanna Linda Pihlak sõnas, et novembris mõjutasid jaekaubandusettevõtete müügitulu langust enim tööstuskaupade kauplused, kus müük vähenes 7%.
Julgen arvata, et meid ootab ees äärmiselt raske talv ja pärast jõule kukub ostmine kolinal, kirjutab toiduliidu juht Sirje Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tumedad pilved kaubandussektori kohal tähendavad üht: on parim aeg turuosa võitmiseks, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht ja partner Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.