Vedurijuhid nõuavad Elronilt suuremat palgatõusu: oleme valmis streikima
Eesti raudteelaste ametiühing pole rahul Elroni pakutava palgatasemega vedurijuhtidele ja liikluskorraldajatele, mistõttu ollakse valmis ka streikima. Elroni juhi sõnul on palgad viimasel kahel aastal märkimisväärselt tõusnud.
Aastaid kestnud pidev ületunnitöö tekitab inimestes tööstressi ja pingeid kodus, rääkis raudteelaste ametiühingu juht Oleg Tšubarov. Foto: Andras Kralla
Eelmisel aastal alanud läbirääkimised Eesti raudteelaste ametiühingu ja Elroni vahel on jõudnud ummikusse. Seitsme kuu pikkune suhtlus tööandjaga vedurijuhtide ja liikluskorraldajate palkade üle pole kollektiivlepingu allkirjastamisega päädinud, seetõttu otsustas raudteelaste ametiühing pöörduda kokkuleppele jõudmiseks riikliku lepitaja poole.
Elroni juhatuse esimees Lauri Betlem rääkis tänases Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et tänavust eelarvet on riigifirma Elron ületamas 4 miljoniga vaatamata sellele, et eelarve koostati 25% kasvuga.
Põlva kohvik Tillu hõikas ühismeedias välja, et nüüd saavad Elroniga sõitjad tellida rongile süüa - soojad saiakesed ja kuum kohv antakse kiirelt üle rongipeatuses ning sõit jätkub.
Valitsus on kehtestanud põgenike jaoks keeruka skeemi rongide tasuta kasutamiseks, mis on seni toonud kaasa rohkem probleeme kui kasu. Ukrainast saabujad peavad Elroni rongidega sõitmiseks mõnikord ära andma oma viimase raha.
Kas koroonaeelse olukorra taastumine või röögatud hinnad tanklates, aga rongidega on tänavu sõitnud kolmandiku võrra rohkem reisijaid kui mullu. Tipptunnil rongides enam ruumi ei ole ning Elron soovitab valida hommikune või öine rong.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.