• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,3%39 812,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,3%39 812,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 15.03.23, 16:08

Laia haardega kosmeetikafirma ostab konkurendi

Eestis kümneid miljoneid käivet teev kosmeetika hulgimüüja Sirowa teatas konkurentsiametile, et omandab Eestis, Lätis ja Leedus tegutseva konkurendi Riviera International.
Sirowa ladu Tallinnas 2007. aastal.
  • Sirowa ladu Tallinnas 2007. aastal. Foto: Arno Mikkor
Sirowa eesmärk on laiendada parfüümide ja kosmeetika tooteportfelli. Sirowa teatel muutub tehinguga nende toodete valik vaheldusrikkamaks nii Eestis, Lätis kui ka Leedus. Tehing vajab veel konkurentsiameti heakskiitu.

Seotud lood

Uudised
  • 08.02.23, 19:38
Saaremaa looduskosmeetika tootjad võtavad järgmisena ette Vietnami
"Keskkonna hoidmine on meil ikkagi mõtlemisviis, mitte linnukese tõmbamiseks," ütles Triinu Karolin, kelle loodukosmeetika bränd HOIA sai Eesti Väikeste- ja Keskmiste Ettevõtete Assotisatsioonilt auhinna "Ringmajanduse Kangelane".
Uudised
  • 11.01.23, 12:54
Kliendid hakkasid Vene kaupade poest hambapastat varuma
Venemaa kosmeetika- ja ilutoodete impordikeelu järel võtavad riiulil koha sisse kohalikud ja Valgevene tooted, sellele kaubale spetsialiseerunud tarnija ei plaani töötajaid koondada, kirjutas Delovõje Vedomosti.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele