Samal ajal rõhutavad mõlemad autorendiettevõtted, et kvaliteetse ühistranspordita maainimesele ei tohi seadus liiga teha.
- Ehkki mõlemal ettevõttel on lai autopark, usuvad nii Bolt kui ka Citybee, et pigem loobuvad inimesed isiklikest autodest rendiauto kasuks. Foto: Liis Treimann
Nädalavahetusel koalitsiooniläbirääkimistel kokku lepitud automaks on teinud ärevaks nii eraisikud kui ka ettevõtted. Ühel või teisel viisil ripub maksukirves kõigi pea kohal, ehkki siiani pole teada, kuidas täpselt uus seadus välja näeb.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Automaksuga kokku korjata kavatsetav rahahunnik on suur ning kipub kõnelema sellest, et ennekõike kehtestatakse maks ikkagi selleks, et eelarveauke lappida. Tuleb teha paremini, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Koalitsioonilepingus on üks lause automaksu kohta, kuid kõige tähtsam küsimus on: miks?, rääkis maksuekspert Ranno Tingas.
Plaanitaval automaksul on mõte siis, kui anname arutelu käigus koalitsioonilepingusse kirjutatud lihtlausele sisu ega lähene teemale ühekülgselt, kirjutab Veho ASi tegevjuht ja juhatuse liige Keijo Kaasik.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.