Renault 5 ideeauto 2021. aasta Müncheni autonäitusel. Taustal paistavad klassi võrra suurem elektriauto Renault Megane E-Tech ning aastakümnete eest toodetud pisikesed luukpärad, mis kandsid samuti nime Renault 5. Foto: Renault
Sepistatava mudeli tutvustamiseks korraldatud veebikohtumine, millel Äripäev osales, kujunes üksjagu tagasilla-keskseks. Seda seepärast, et sõltumatu tagavedrustus mängib ajakirjanikega vestelnud Renault' juhtivtöötajate juttu mööda 5-le lustakate sõiduomaduste andmisel suurt rolli.
Prantsuse autotootjal on potentsiaali olla Euroopa elektriautode revolutsioonis võitjate seas – ennast on näidatud heast tehnilisest küljest ning uue strateegiaga on liigutud ka suurema kasumlikkuse suunas.
Prantsuse autod on siiamaani võitnud kliente pigem hinna, disaini ning lihtsalt teistmoodi olekuga. Elektripööre näikse aga tõstvat Renault’ ka kvaliteedi ja muude omaduste poolest (seni) ihaldusväärsematest brändidest kõrgemale.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.