Eesti Taristuehituse Liit valis reedel uue juhi, 12 aatat liitu juhtinud Sven Pertensi vahetas välja Indrek Pappel.
- Eesti Taristuehituse Liidu uus juhatus: Indrek Pappel, Tarvi Kliimask, Priit Kuldsaar, Andres Gailit, Jüri Läll ja Marek Koit Foto: Tarmo Trei
Pertens juhatuse esimehe kohale enam ei pürginud, sest soovis pikalt tema käes püsinud teatepulga edasi anda, teatas liit. „Ma ei kao valdkonna jaoks kuhugi ja olen valmis jätkama taristuehitajate ühe eestkõnelejana,“ kinnitas Pertens teate vahendusel. „Soovin juhatuse esimehe kohast loobumisega tuua liidu juhatusse värsket verd ja võtta endale aega muude ülesannetega tegelemiseks.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tee-ehituse mahud kahanevad praeguste kavade kohaselt umbes 20% aastas ja nii mitu aastat järjest. Neljarajalised põhimaanteed valmivad 100 aasta pärast või veel hiljem, kui üldse, ütles ASi TREV-2 Grupp ja Eesti Taristuehituse Liidu juhatuse esimees Sven Pertens värskes Äripäeva Infopanga Taristuehituse raportis.
Automaks on Euroopa Liidus laialt levinud ja midagi iseäralikku selle kehtestamises pole, kuid Eesti oludes tuleb teravalt jälgida, et kasu uue maksu kehtestamisest oleks suurem kui kahju. Kui pihta saab ühiskonna nõrgem osa ning laekuv lisaraha kulub riigil jooksvateks kulutusteks, oleme hea võimaluse raisku lasknud, kirjutab taristuehituse liidu juhatuse esimees Sven Pertens.
Kui veel 10 aastat tagasi rahastati teehoidu suurusjärgus 1,1 kuni 1,2 protsenti SKPst, siis riigi plaan on tõmmata lähema kolme aastaga rahastus 0,3 protsendi peale, rääkis TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens.
Milleks üldse neljarajalised maanteed?
Põhimaanteede "lõpuni" ehitamine võtab praeguse tempoga sada aastat aega, kui just tee-ehitajad enne rahapuuduses pankrotti ei lähe, hoiatavad ettevõtjad.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.