Eesti Pandipakend, mis korjab kokku tagatisrahaga joogitaara, teenis eelmisel aastal rekordilise kasumi ja ka käive pole ettevõttel siiani üle 50 miljoni euro ulatunud.
- Eesti Pandipakendil teist sellist aastat ei tule. Foto: Andras Kralla
Ärikasum kasvas lausa seitsmekordseks, 4,4 miljonile eurole, paraku ettevõtte omanikel sellest kasu pole, sest põhikirja ja pakendiseaduse järgi ei tohi ettevõte kasumit oma liikmetele jagada. Eesti Pandipakendi omanikud on võrdsetes osades Eesti Õlletootjate Liit, Eesti Kaupmeeste Liit, Karastusjookide Tootjate Liit ning Karastusjookide ja Õlle Importööride Liit.
Seotud lood
Tänavu mais 16. tegevusaastat tähistav Eesti Pandipakend kogus kokku ja suunas mullu taaskasutusse rekordilised üle 266 miljoni ühekordse kasutusega pandimärgiga joogipakendit. Kokku on organisatsioon kogunud ligi 4,3 miljardit ühekordset ja korduvkasutatavat pandipakendit ning on Eesti pandipakendite kogumis- ja töötlemissüsteemist teinud ülemaailmse eduloo.
Ürituskorraldus saab olla vastutustundlik – ühekordse plastnõu alternatiivina on Eesti Pandipakend loonud korduskasutatavate nõude rendisüsteemi. Panditopsi ja -nõu kõrvale lisanduvad sellest aastast valikusse noad-kahvlid.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.