Rimi kasvatas hinnatõusu taustal käivet ja kasumit
Rimi kasvatas teises kvaralis Baltikumis inflatsiooni taustal tugevalt nii käivet kui ka kasumit, selgub kaupluseketi Rootsi emafirma ICA Gruppen AB teise kvartali aruandest.
Külastajate arv kasvas nii Eesti, Läti kui ka Leedu Rimides, kuid inflatsioon vähendas siiski müügimahtu. Foto: Liis Treimann
“Ka teises kvartalis näitas Rimi Baltic väga tugevat kasumit,” seisab aruandes viitega, et sellega jätkas ettevõte aasta alguses alanud positiivset trendi.
Tallinna Kaubamaja 2023. aasta teise kvartali müügitulu oli 242,5 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 13,8%. Grupi 2023. aasta teise kvartali puhaskasum oli 12,8 miljonit eurot, mis oli 20,5% kõrgem eelmise aasta sama perioodi kasumist.
Eesti kolm suuremat jaeketti kaotasid eelmisel aasta jooksul turuosa kõige enam, kaks jaeketti vahetasid kohad ja Prisma kukkus priskesse kahjumisse, saab järeldada majandusaasta aruannetest.
Eesti kõige kasumlikum jaekett oli mullu OG Elektra, kellele järgnes Meie kauplusketi omanikfirma RRLektus. Oleg Grossil õnnestus oma ettevõttega mullu turuosa kasvatada ning Prismast mööduda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.