Bentley vajas limusiiniliku jalaruumiga autot. Elu ütles, et see peab olema maastur.
- Pikendatud teljevahega Bentley Bentayga, lisatähisega EWB, massiivsed tagauksed reedavad, et kõik juurde kasvanud 18 sentimeetrit läksid tagaritta. Foto: Karl-Eduard Salumäe
Need esimese lõigu read valmivad Bentley Bentayga EWB kõige tähtsamalt kohalt – tagaistmelt. Jalaruumi on siin tõesti majesteetlikult. Ja väga mugav samuti, nagu mitmesaja tuhande euroselt luksusautolt ootakski. Tõsi, ma ei saa täit elamust, kuna konkreetne eksemplar pole varustatud Auto24 mediaan-Passati hinna maksvate istmetega, mis peaksid looma tagareas lennuki esimese klassi tunde. Ning nupust sulguv uks on ilma elektrilise avamise funktsioonita pigem poolik toredus kui praktiline lisa.
Sestsaati kui Bentley lõpetas limusiini Mulsanne valmistamise, on selle paletist puudunud auto, kus sohverdatav võiks jalg üle põlve laiaformaadilist ajalehte lugeda. Sestap pole midagi üllatavat selles, et ühest olemasolevast mudelist üllitati pikendatud teljevahega versioon. Seda EWB tähendabki – extended wheel base. Lisandunud 18 sentimeetrit läksid kõik tagaritta, nagu ka tagumiste uste massiivsus reedab.
Küll aga on aus küsimus, miks Bentley otsustas pikendada oma kõige vanemat ja vähemkallist mudelit.
- Jalaruumi on tõepoolest majesteetlikult. Foto: Karl-Eduard Salumäe
Turg räägib selget keelt
Seotud lood
Äripäeva värske auto eri kaanelugu
Porsche menumudel Cayenne võeti pulkadeks ning pandi uutest-parematest tükkidest kokku tagasi. Tulemus sai ühekorraga nii meeldivalt tuttav kui üllatavalt erinev.
Ferrarid on kiiskavpunast värvi ning selle esitiibadel on suur kollane perutava hobusega embleem. Või siis ikkagi ei ole kah.
Bentley luksuskupees on autotööstuse ajaloo ühe legendaarsema juhi ja vaieldamatu geeniuse Ferdinand Piëchi vaimu.
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.