Tallinna keskerakondlaste eestvedamisel vaadati üle pealinna ametnike autokasutus ja leiti rida kitsaskohti, kuid siis pühkisid needsamad keskerakondlased muudatusettepanekud vaiba alla.
- Keskerakonna fraktsiooni liikme Anastassia Kovalenko-Kõlvarti hinnangul ei olnud muudatusettepanekud sisulised. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees / Scanpix
Tallinna linna revisjonikomisjon kontrollis aastate 2020-2021 põhjal, kuidas kasutatakse linna ametisõidukeid ning kui seaduslik ja otstarbekas on olnud isiklike autode kasutamise hüvitamine.
Täna võetakse Tallinna linnavolikogus arutlusele auditi pinnalt tehtud otsus, kus märgitakse peamiselt, et kontrollitud ajal on ametiautode kasutamine ja kütusekulu hüvitamine olnud õiguspärane. Tegelikult andis audit põhjust palju rikkalikumaks aruteluks, kuid peamiselt keskerakondlastest revisjonikomisjoni liikmed hääletasid hulga auditis tehtud ettepanekutest enne laiemale ringile tutvustamist maha.
Seotud lood
Antsla vallavanem Avo Kirsbaum ning omavalitsuse teiste asutuste töötajad on kütusekaarte uljalt lehvitanud ning suhtuvad sõidupäeviku täitmisse loominguliselt, selgub valla revisjonikomisjoni hiljutisest analüüsist.
Tallinna linnapea Mihhail Kõlvart ütles korralageduse kohta linnaasutuses Kadrioru Park, et kui kuskil on probleemid, püüavad nad sellega ennetavalt tegeleda.
Tallinna olulisemate parkide ja kalmistute eest vastutavas asutuses valitseb bardakk: muresid on kütuse kasutamisest selleni välja, et asutus ei saa oma põhiülesannetega hakkama.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”