Konkurentsiamet teatas jaanuari lõpus, et võtab koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega. Foto: Andras Kralla
Konkurentsiameti koondumise teate järgi tahab Target Masteri üle valitseva mõju (üle 50prosendilise osaluse) omandada reklaamifirma Playground Advertising. Amet teatas jaanuaris, et võttis koondumisotsuse tegemiseks 4 kuud lisaaega.
Konkurentsiamet alustas täiendavat menetlust koondumise üle, millega Postimees Grupp tahab müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Postimehe juht: tehingu üks ajend oli Omniva valitsev seisund
Postimees Grupp tahab müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master. Enne jõulupühi selgus, et Postimees müüb täielikult ka osaluse Express Postis, mis lõpetas tänavu perioodika kojukandeäri.