“Enamasti kuuleme õnnestumistest, aga harva ebaõnnestumistest. Kuid see on koht, kus peituvad tõelised teadmiste pärlid,” ütles Triin Kask, kelle idufirma äsja tegevuse lõpetas.

- “Jäime beetaversiooni liiga kauaks, kaotades väärtuslikku aega,” nimetas Triin Kask ühe õppetunnina. Foto: sTARTUp Day
Veel tänavu kevadel sõnastasid nad teiste kaasasutajatega oma ettevõtte kolm võimalikku stsenaariumi, vahendas
ITuudised.ee.
Möödus veidi aega ning mais tegid idufirma Soulie loojad raske otsuse ettevõte sulgeda. Soulie visioon oli luua maailm, kus igaühel on oma isiklikud algoritmid, mis leiavad veebist vajalikku sisu, mitte ei jää lõksu lõputu kerimisega. Täpsemalt oli ettevõtte idee töötada välja soovitussüsteem, mis suudab pakkuda kasutajaile nende eelistatud sisu eri allikatest ‒ uudised, sotsiaalmeedia, ajaveebid, RSS-kanalid, taskuhäälingusaated.
LinkedInis tehtud postituses rääkis Kask, et nad said reklaamidega Instagramis kolme nädalaga 2000 ootenimekirja registreerumist, kellele meeldis Soulie kontseptsioon. Tulemustest julgustatuna otsustas Eesti idufirma rakenduse loomisega edasi minna.
Edasi jäi aga teenusega turuletulek venima ja lõpliku tõuke Soulie sulgemiseks andis otsa lõppenud raha. “Saime aru, millal on aeg lõpetada. Meil kulus selleks kaks aastat, 700 000 eurot investorite raha, kuue andeka inimese lugematu arv töötunde,” kirjutas Kask Mediumi keskkonnas avaldatud artiklis.
Sellest, kuidas Triin Kask sulgemise põhjuseid lahkab ja mis järeldusi teeb, saate lähemalt lugeda
ITuudistest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti Startup Auhindade galal jagati eile õhtul välja auhinnad eelmise aasta edukamatele idufirmadele ning pandi paika uus juht.
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.