Riia linnapea: ilma Riiata oleks Rail Baltica raha andmine eestlastele
Riia linnapea muretseb, et Lätil ei jagu raha Riiga viiva raudteeharu ehitamiseks, ilma selleta on aga Rail Baltica lihtsalt raha andmine eestlastele, kirjutas Läti ringhääling.
Eelmise aasta riigivisiidil külastas president Alar Karis ka Rail Baltica Riia terminali ehitust. Foto: Liis Treimann
Rail Baltica projekti jaoks Lätis napib raha. "Ma saan aru, et põhitrassi jaoks on raha, aga Riiga suunduva haru jaoks mitte,“ ütles Riia linnapea Vilnis Kirsis Läti raadiole. „Aga ilma Riiat kaasamata oleks see projekt eestlastele raha andmine, sest see ühendaks Tallinna praktiliselt Berliiniga. Parimal juhul ka Salaspilsi või Vangaži."
Rail Baltica Riia pearaudteesõlme ehituse algusest on möödunud kolm aastat – projekt on algselt arvatust tunduvalt kallimaks läinud ning kulud võivad veelgi kasvada.
Tee-ehitusfirma Verston ja Järelpinge Inseneribüroo sõlmisid esimesed Rail Balticu raudtee põhitrassi Raplamaa lõikude ehitamise lepingud, mille kogumaksumus on 107 miljonit eurot.
Kui rajatiste tegevusvaldkonnas on eeskätt transpordiameti tellitud töö maht vähenenud, siis päästvat õlekõrt näeb ehitusfirma Nordecon Rail Balticus, ütles ettevõtte juhatuse esimehe kohusetäitja Maret Tambek.
Järgmise aasta Rail Balticu ehitushanked muudavad ehitajate tööpõldu turvalisemaks. Olukorras, mil transpordiamet vähendab eelarvet ja tellimusi ning valitseb ebakindlus, garanteerib Rail Baltic Estonia, et mida Euroopast küsib, see saadakse maksimumulatuses ka kätte.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.