Neste lahkus Rohetiigrist. Vastastikku jagatakse teravaid süüdistusi
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
Neste heidab Rohetiigrile ette biometaani eelistamist ja HVO kõrvale lükkamist Foto: LIIS TREIMANN
Neste Eesti juhatuse liige Ülle Tamme ütles, et otsus sündis raske südamega, sest Neste peab jätkusuutlikku arengut oluliseks ja panustab sellesse. “Neste jaoks on oluline, et otsuseid langetataks läbipaistvalt ning teaduspõhistel alustel. Selles osas nägime Rohetiigri teekaardi koostamisel olulisi vajakajäämisi, millele osutades ning Rohetiigrilt järele pärides me rahuldavaid vastuseid siiski ei saanud,“ märkis ta.
Ühissõiduki, ratta ja jala liiklemine tuleb arendada selliseks, et need oleksid kiiremad ja mugavamad kui auto, kirjutab Rohetiigri transpordi teekaardi peatoimetaja, Tallinna Sadama äriarenduse juht Rene Pärt.
Kuigi arengukavade järgi peaks inimeste harjumus liikuma ühistranspordi suunas, siis tegelikult liigub ühiskond vastupidises suunas, ütles Rohetiigri maantee-, raudtee-, mere- ja lennutranspordi teekaardi peatoimetaja Rene Pärt.
Tallinna Sadama jaoks pole keskkonda puudutavad teemad üksikud eraldiseisvad projektid, vaid osa strateegilisest lähenemisest ja juhtimissüsteemist, mida jooksvalt järgitakse.
Ettevõtjad kirjutavad praegu koos Rohetiigriga kokku plaani, kuidas maanteed, raudteed ja merd mööda ning taevas toimuv liiklus saaks olla keskkonnasäästlikum. Sarnane teekaart on juba valmis ehituse kohta.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.