Tööde käigus rekonstrueeritakse Lehtse peatuskoha mõlemad reisijate ooteplatvormid ja rajatakse eritasandiline raudtee ülekäigukoht. Foto: Andras Kralla
Ooteplatvormide rekonstrueerimistööd on üks osa reisirongide kiiruse tõstmise projektist. Nii saavad rongid sõita Tartu ja Narva suunal kiirusega kuni 160 km/h. Seega on oluline, et lõikudele jäävad ooteplatvormid oleks ohutud, teatas ministeerium.
Riigifirma Eesti Raudtee on läbi viimas suurt investeeringut, elektrifitseerides Tartu ja Narva raudteeliini, mis on eelduseks uute Elroni rongide stardile. Sellel suvel aga eesmärgini veel ei jõuta.
Majanduslikult keerukal ajal on riigi poolt loogiline investeerida sinna, kus idanevad lennukad ideed, kirjutab kliimaministeeriumi rohereformi osakonna juhataja Eili Lepik.
Uute investeeringute meelitamiseks rajavad Lääne-Virumaa omavalitsused maakonda kolm uut tööstusala, rääkisid saates "Virupärane ettevõtlus" Lääne-Virumaa ärivõimalusi analüüsinud Rivo Noorkõiv ja Väike-Maarja vallavanem Indrek Kesküla.
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.