• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 11.07.24, 12:00

Tartu ja Narva raudteeliini elektrifitseerimine peab veel ootama

Riigifirma Eesti Raudtee on läbi viimas suurt investeeringut, elektrifitseerides Tartu ja Narva raudteeliini, mis on eelduseks uute Elroni rongide stardile. Sellel suvel aga eesmärgini veel ei jõuta.
Kristen Michal ja Kaido Zimmermann
  • Kristen Michal ja Kaido Zimmermann
  • Foto: Liis Treimann
Hommikuprogrammis käis külas Eesti Raudtee peadirektor Kaido Zimmermann, et rääkida, miks on tööde valmimine edasi lükkumas.
Zimmermanni sõnul on peamine tööde edasilükkumise põhjus jätkuv reisi- ja kaubarongide sõit Eesti raudteedel. Kuigi algselt oli plaanis reisirongide ja kaubarongide liikumist vähendada, seadsid oma piirangud ettevõtted, kes suviste sõitude ärajäämisega nõus ei olnud. Niisiis lükkuvad tänavused tööd järgmisse aastasse.
Zimmermann lausus, et tavaliselt on reisirongidega arvestamine esimene prioriteet, kuid seekord pidi lähtuma kaubarongide tahtest ja soovist. Põhjuseks kaubarongide vähesus Eestis.
Tartu ja Narva raudteeliini elektrifitseerimine peab veel ootama
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele