„No jumal küll, kas te juba lukku ei saa seda? See on täitsa uskumatu! Täna juba on 15. detsember,“ sõnas Isamaa suurrahastaja, ärimees Parvel Pruunsild erakonnakaaslasele Priit Humalale.
- Tartu maakohtus käib kohtuprotsess ärimees Parvel Pruunsilla ja Isamaa liikmest Tartu endise abilinnapea Priit Humala korruptsiooniasjas, mille keskmes on Eesti Rahva Muuseumi endise hoone kinnsitu, mida kutsutakse ka K9-ks. Foto: Andras Kralla
Selle lause ütles Pruunsild Humalale telefonivestluses 2022. aastal. Selleks hetkeks oli Pruunsild pidanud Humalaga õige mitu telefonivestlust, kus ta Eesti Rahva Muuseumi (ERM) hoone saatuse vastu huvi tundis. Kuid asjaajamine venis ning Pruunsilda tegi kärsituks, et Tartu linn polnud ikka veel otsustanud, kas loobub vana maja ostmise eelisõigusest või mitte.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kokk: Pruunsild tõi Isamaa nimekirja kolm kandidaati
Kui varem on Parvel Pruunsilla ja Priit Humala üle peetaval kohtuprotsessil esitatud kirjalike tõenditena Isamaa Tartu piirkonna juhi Kaspar Koka ja Pruunsilla tihedat kirja- ja sõnumivahetust, siis ilma mälu värskendamiseta Kokk sellest kuigi palju ei mäletanud.
Urmas Reinsalu: “Eks ta on aktiivne liige.”
Ärimees Parvel Pruunsild on oma äranägemise järgi sättinud Isamaa valimisnimekirju ning ohjanud erakonnapoliitikat.
Endine abilinnapea Priit Humal suunas linna rahandusosakonda ettepaneku, et Tartu linn võiks avada konto erakonnakaaslasele Parvel Pruunsillale kuuluvas Bigbankis ja hoiustada seal oma raha, selgus täna Humala ja Pruunsilla kohtuprotsessil kõlanud tunnistaja ütlustest.
Parvel Pruunsilla käsitsi oma märkmikku tehtud ülestähendused Isamaa siseelu korraldamisest ja telefonivestlused poliitikutega annavad harukordse sissevaate suurärimehe mõttemaailma ja kinnitust sellest, kus on erakonnas jõuõlg.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.