• OMX Baltic0,12%263
  • OMX Riga−0,36%877,57
  • OMX Tallinn0,16%1 695,25
  • OMX Vilnius0,12%1 003,56
  • S&P 5001,78%5 718,14
  • DOW 301,14%41 977,94
  • Nasdaq 2,77%18 060,95
  • FTSE 1000,91%8 328,72
  • Nikkei 2252,13%37 155,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,82
  • OMX Baltic0,12%263
  • OMX Riga−0,36%877,57
  • OMX Tallinn0,16%1 695,25
  • OMX Vilnius0,12%1 003,56
  • S&P 5001,78%5 718,14
  • DOW 301,14%41 977,94
  • Nasdaq 2,77%18 060,95
  • FTSE 1000,91%8 328,72
  • Nikkei 2252,13%37 155,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,82
  • 17.09.24, 16:30

Renault’ tippjuht: autotööstus on elektrilisteks tarbesõidukiteks valmis, poliitika mitte

Ilma stiimuliteta elektrilised kaubikud suurt ja jõudsat võidukäiku ei tee, selgub Renault’ väikeste tarbesõidukite äri juhi Heinz-Jürgen Löw jutust.
Kui kaugel me oleme olukorrast, kus enamik Euroopas müüdavatest uutest kaubikutest liigub elektri jõul? Väga kaugel, kinnitab Äripäevale Renault’ asepresident väikeste tarbesõidukite alal Heinz-Jürgen Löw.
  • Kui kaugel me oleme olukorrast, kus enamik Euroopas müüdavatest uutest kaubikutest liigub elektri jõul? Väga kaugel, kinnitab Äripäevale Renault’ asepresident väikeste tarbesõidukite alal Heinz-Jürgen Löw. Foto: Dominik Kalamus/Renault
Renault on nn väikeste tarbesõidukite, see tähendab kuni 3,5tonnise täismassiga kaubikute ja teiste niisuguste masinate segmendis Euroopas turuliider ning elektrikaubikute vallas eesrindlane. Eestiski on hoitud viimased neli aastat esikohta, Euroopas tervikuna lausa seitse aastat. Esimest särtsutoitel tarbesõidukit, rahvasuus pirukaautoks kutsutava Renault Kangoo elektrilist versiooni hakati müüma juba 2011. aastal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele