Ilma stiimuliteta elektrilised kaubikud suurt ja jõudsat võidukäiku ei tee, selgub Renault’ väikeste tarbesõidukite äri juhi Heinz-Jürgen Löw jutust.
- Kui kaugel me oleme olukorrast, kus enamik Euroopas müüdavatest uutest kaubikutest liigub elektri jõul? Väga kaugel, kinnitab Äripäevale Renault’ asepresident väikeste tarbesõidukite alal Heinz-Jürgen Löw. Foto: Dominik Kalamus/Renault
Renault on nn väikeste tarbesõidukite, see tähendab kuni 3,5tonnise täismassiga kaubikute ja teiste niisuguste masinate segmendis Euroopas turuliider ning elektrikaubikute vallas eesrindlane. Eestiski on hoitud viimased neli aastat esikohta, Euroopas tervikuna lausa seitse aastat. Esimest särtsutoitel tarbesõidukit, rahvasuus pirukaautoks kutsutava Renault Kangoo elektrilist versiooni hakati müüma juba 2011. aastal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sõidame superrikastele mõeldud särtsuautoga Eesti teedel
Rolls-Royce Spectre on ennekõike Rolls-Royce ning alles seejärel elektriauto.
Kevade lõpus ja suve algul, kui automaks polnud veel paigas, elavnes siiski uute autode müük, tunnistas mitmes segmendis tegutseva Veho juhataja Keijo Kaasik.
Eesti võiks Hiinalt õppida
Järgmise põlvkonna elektriautod on omavahel välimuselt veelgi sarnasemad kui praegused, usub Nissani asepresident disaini alal Alfonso Albaisa. Tema ise ammutab inspiratsiooni rohkem kui 30 aastat tagasi ja üksnes Jaapani turule toodetud mudelist.
Tallinnas avati uus Lamborghini müügisalong ja toodi Eesti turul esimest korda avalikkuse ette Urus SE.
Maailma Kullanõukogu avaldas eelmise aasta lõpus raporti, milles lükati ümber väited, et kulla pikaajaline tootlus on võrreldav inflatsioonitempoga. Uuringust tuleb välja, et kulla hinnatõus on olnud inflatsioonitempost kaks korda kiirem ning kulla hinna peamised mõjutajad on hoopis majanduskasv ning globaalsete aktsia- ja võlakirjaturgude koguväärtus.