Kui kaugel me oleme olukorrast, kus enamik Euroopas müüdavatest uutest kaubikutest liigub elektri jõul? Väga kaugel, kinnitab Äripäevale Renault’ asepresident väikeste tarbesõidukite alal Heinz-Jürgen Löw. Foto: Dominik Kalamus/Renault
Renault on nn väikeste tarbesõidukite, see tähendab kuni 3,5tonnise täismassiga kaubikute ja teiste niisuguste masinate segmendis Euroopas turuliider ning elektrikaubikute vallas eesrindlane. Eestiski on hoitud viimased neli aastat esikohta, Euroopas tervikuna lausa seitse aastat. Esimest särtsutoitel tarbesõidukit, rahvasuus pirukaautoks kutsutava Renault Kangoo elektrilist versiooni hakati müüma juba 2011. aastal.
Kevade lõpus ja suve algul, kui automaks polnud veel paigas, elavnes siiski uute autode müük, tunnistas mitmes segmendis tegutseva Veho juhataja Keijo Kaasik.
Järgmise põlvkonna elektriautod on omavahel välimuselt veelgi sarnasemad kui praegused, usub Nissani asepresident disaini alal Alfonso Albaisa. Tema ise ammutab inspiratsiooni rohkem kui 30 aastat tagasi ja üksnes Jaapani turule toodetud mudelist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.