Logistikafirma juht: valdkonnal läheb halvemini kui kunagi varem
“Nõudlust veel on: inimesed ei lõpeta söömist,” ütles logistikafirma Garant Transi peadirektor Igor Rabtsevitš, nentides, et logistika- ja transpordisektoril läheb praegu paraku halvemini kui kunagi varem.
Transpordi- ja logistikasektor on esimene majanduse seisu näitav näitaja. Kui selles on kõik hästi, on meil kõik hästi, ütleb Garant Transi peadirektor Igor Rabtsevitš. Foto: Garant Trans
Tulevikku on tema sõnul praegu väga raske planeerida. “See on sedavõrd arusaamatu, et me elame ja töötame vaid tänases päevas,” ütles Rabtsevitš Delovõje Vedomostile.
„Arvestades tõsiasja, et ida-lääne transiit on idanaabri tegevuse tõttu läbi ja ka põhja-lõuna transiiti enne Rail Baltica valmimist veel ei ole, siis tänase seisuga elame kõige negatiivsemas stsenaariumis neljast, mis me 10 aastat tagasi koostasime, ehk logistilises tupikus,“ nentis DB Schenkeri Põhja- ja Ida-Euroopa ärijuht Janek Saareoks.
Kui see meie teha oleks, sõidaksime Eestis juba ammu pikemate autorongidega, ja oleks tõesti aus, kui riik uutele maksudele vastukaaluks ka meile midagi pakuks. Paraku istume järjekordse uuringu ootuses ja sektoris valitseb endiselt teadmatus, tunnistasid autoettevõtjad Äripäeva raadios.
Venemaale pääseb veok alles kolme nädala pärast – piiriületuse järjekorda venitavad pikemaks naaberriikide juhid, aga logistikafirmad näitavad näpuga ka sahkerdajatele, kes on püsti pannud järjekordades tekkinud kohtade üleostmise äri, kirjutab Delovõje Vedomosti.
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.