Tarbijakaitseni jõudis möödunud aasta lõpus üle 600 avalduse, millega reisikorraldaja Kon Tiki Reisid OÜ kliendid küsisid tagasi ettemakseid ja taotlesid hüvitisi saamata reisiteenuste eest.
Tarbijakaitseni on jõudnud umbes 500 avaldust, millega reisikorraldaja Kon Tiki Reisid OÜ kliendid taotlevad ettemakseid ja hüvitisi saamata reisiteenuste eest.
Tartu hotellide täituvus näitab aasta lõpus tõusutrendi, kuid kogu kultuuriaasta mõju hotellidele on olnud pigem tagasihoidlik ning väljakutseid jagub endiselt.
Sa korraldad oma ettevõtte suvepäevi. Sündmuse toimumise hommikul seisad sa silmitsi faktiga, et esineja, kes pidi õhtul esinema, teatas, et ta ei tule, sest sai parema pakkumise. Mida teha?