Üks turismimaailma tänase ja homse suund on kestlik turism ehk siis inglise keeli vast juba tuttavamana kõlav sustainable tourism, kirjutab Eesti Turismifirmade Liidu president Külli Karing.
- Külli Karing. Foto: Erakogu
See sõnapaar on domineeriv väljend pea kõikidel maailma turismialastel konverentsidel, messidel, riiklikel kohtumistel, mis eelmisel aastal toimunud ja veel sel aastal aset leiavad; aga ka igapäevasel tasandil reisifirmade tootekataloogides ja otsingusõnana otsingumoorites. Samuti ei saa sellest mööda ka meie Eesti turismimaailm – kestlik turism on kandev märksõna nädalavahetusel toimuval Touresti messil, kus sel teemal toimuvad ettekanded ja arutelud, pakutakse sellest kantud reisiideid ning mess ise proovib kasutada uusi kestlikumaid lahendusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.