Praeguses olukorras sobimatud massikampaaniad kaubanduses räägivad selget keelt – tuuled pöörduvad, et teha turul koht vabaks uutele tegijatele, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Äripäeva meelest on üsna üheselt selge, et koroonakriisi tingimustes tuleb ettevõtjail olla vastutustundlik mitte ainult sõnades, vaid ka tegudes ja kasutada tühjendusmüükide ning masse koondavate kampaaniate asemel e-kaubandust. Küsimus pole ainult vastutustundlikus käitumises karantiini tingimustes, vaid ka teenimise võimaluses juba praegu, aga ennekõike juba lähemas tulevikus pärast kriisi. Õnneks on tehnoloogilised võimalused märkimisväärselt avardunud, tuleb vaid härjal sarvist haarata ja leida nutikaid lahendusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eelmine suur kriis tõi meie teadvusse mitu tänast suurtegijat. Ettevõtlikud praegu juba tegutsevad, kirjutab strateegilise disaini agentuuri Rethink asutaja ja TTÜ õppejõud Jana Kukk.
Kriisiolukorras on kerge teha vigu, jätkates täpselt samamoodi kui seni – näiteks tühjendusmüükidega tavapoodides, mis palju inimesi kokku toovad. Värske uuring näitab, et inimesed ootavad vastutustunnet, kirjutab Kantar Emori strateegiakonsultant Kristiina Kruuse.
Korraldada praegu füüsilistes poodides allahindlusi on mõtlematu ning põhjustada inimeste tunglemisi lihtsalt ohtlik ning võib päädida ka riigipoolsete sanktsioonidega.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.