Kätepesuplakatite asemel vajame teistsuguseid loosungeid. Selle suve märksõnaks peaks saama inimestele suunatud julgustav kampaania, et Eesti taas ellu ärkaks, kirjutab Saku Õlletehase müügidirektor Jaan Härms.
Eelmisel neljapäeval saime viimaks kauaoodatud info sellest, et elu väljaspool koduseinu hakkab taas tasapisi võimalikuks saama. Saame taas avada kinod-teatrisaalid, kaob kellaajaline piirang toitlustusasutustel, hakkame ehk nägema ka spordivõistlusi. Kuid hetkel on see vaid pool lahendust, kuna jäävad siiski olulised piirangud inimeste arvu ja juba kõnekäänuks saanud 2 + 2 reegli näol.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.