Kätepesuplakatite asemel vajame teistsuguseid loosungeid. Selle suve märksõnaks peaks saama inimestele suunatud julgustav kampaania, et Eesti taas ellu ärkaks, kirjutab Saku Õlletehase müügidirektor Jaan Härms.
Eelmisel neljapäeval saime viimaks kauaoodatud info sellest, et elu väljaspool koduseinu hakkab taas tasapisi võimalikuks saama. Saame taas avada kinod-teatrisaalid, kaob kellaajaline piirang toitlustusasutustel, hakkame ehk nägema ka spordivõistlusi. Kuid hetkel on see vaid pool lahendust, kuna jäävad siiski olulised piirangud inimeste arvu ja juba kõnekäänuks saanud 2 + 2 reegli näol.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Läti juhtiv ehitusseadmete rendiettevõte Storent viib läbi uut võlakirjaemissiooni, et jätkata oma positsiooni tugevdamist Baltikumis ja Põhja-Euroopas. Ettevõte otsib pidevalt uusi kasvuvõimalusi, investeerib oma varadesse ning uurib strateegiliselt olulisi omandamisvõimalusi. Praegu analüüsib Storent hoolikalt võimalikku omandamist Texases, USA-s, mis võiks veelgi kiirendada ettevõtte rahvusvahelist laienemist.