Paljusid elektriautode akusid toodetakse roheenergiaga, mistõttu on nende autode tootmise saaste nullilähedane ning pole mingit alust väita, et nad on kõige mustem liikumisviis, kirjutab füüsik Mario Kadastik sotsiaalmeedias.
Mario Kadastik oli elektriauto Tesla Model S-i esimene eestlasest ostja. Foto: Raul Mee
Heiti Hääl loomulikult räägib Äripäeva intervjuus biometaanist, sest see on tema rahakoti allikas ning lobistatud on seda pikalt, nii et ta ei saagi muud juttu rääkida. Aga tegelikult ajab ta korralikku udu ja ka artikli kommentaariumis tehakse tavapäraseid vigu.
Elektriautod on elukeskkonnale paremad ja keskkonnasõbralikumad kui diisel- ja bensiiniautod, kirjutab Eleport OÜ laadimisvõrgu äriarendusjuht Martin Raadik vastulauses Heiti Häälele.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.