Isegi pärast kooli lõpetamist ja tunnistuse saamist jäävad meie lapsed tegelikult lasteks, sest igapäevase elu praktilistes oskuses on lünk. See tuleks täita – uue õppeainega, pakub Maria Link arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Õppeklass ei vaja elulise õppeaine tundide läbiviimiseks mingit erilist varustust. Foto: Meeli Küttim
Koolilõpetajad ei tea, kuidas läbida intervjuud, koostada lepinguid, maksta kommunaalkulusid, võtta laenu. Neil puuduvad lihtsad elulised finantsoskused. On rohkelt e-teenuseid, millest iga kodanik peab aru saama. Nende hulka kuuluvad riigiteenused, internetipanga rakendused ja isegi arsti vastuvõtule registreerimine.
Vanamoeline keskkonda saastav tootmine peab muutuma kalliks, et tekiks praktiline motivatsioon välja töötada ning kasutusele võtta uut, kirjutab Janek Raik arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Liiklusõnnetuste vähendamisel saaks olulise panuse anda tänapäevane tehnoloogia, mis suudab inimeste liikluskäitumist jälgida ning analüüsida, kirjutab Bercman Technologies juhatuse esimees Mart Suurkask arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Pessimist näeb raskusi igal võimalusel, optimist näeb igas raskuses võimalusi. Oleme riigina edukad, kui säilitame võime liikuda ühelt ebaõnnestumiselt teiseni vahepeal entusiasmi kaotamata, kirjutab Swedbanki investeeringute strateeg Tarmo Tanilas arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.