General Motors pakub uue Cadillac Escalade'i ostjale allahindlust 5000 dollarit juhul, kui sissemaksuks tuuakse oma vana Lincoln, kirjutab USA autoväljaanne Autoweek.
- Cadillac Escalade. Foto: Cadillac
Ajal, kui turule on saabumas uus Lincoln Navigator, proovib Cadillac Lincolni ostjaid Escalade'i rüppe üle meelitada ja on nõus selle eest ka üsna palju raha mängu panema. Bloomberg teatab, et Cadillac pakub 5000 dollarit allahindlust juhul, kui ostja lisab müügitehingusse oma 1999. aasta või uuema Lincolni, uus soodustus tuleb lisaks juba senistele stiimulitele.
Tehing meelitab ostjad värskesse Escalade'i mudelisse, mis sai viimase uuenduskuuri aastal 2015, ühes oma Chevrolet ja GMC sugulastega.
Tarbijakampaania peapõhjuseks on aga 2018. aasta Lincoln Navigator, mis on vastastest mäekõrguselt üle. Kõrgtehnoloogiline maanteeristleja peidab kapoti all 3,5liitrist kahe turboga V6 mootorit, viimane on muuseas pärit Ford Raptorilt, ühendatuna 10käigulise automaatkäigukasti külge. V6 mootor annab välja 30 hobujõudu rohkem kui Escalade V8 ja see on oluline vahe, kui pead midagi sikutama või kellelegi foori taga pähe tegema.
Suurimat muljet avaldas Autoweekile aga uue Lincolni interjöör, see on väljaande sõnul ettevõtte valmistatud sõidukitest parim ja näitab konkurente aegununa.
On veidi ebatavaline, et turunduskampaaniad sihivad konkurendi uue mudeli debüüti, aga USA automüüjatel on olnud raske aasta, müük aeglustub ja uued autod seisavad omanike ootel.
Täissuuruses maasturite segmendil läheb samas aga hästi ja 5000dollarine stiimul aitab uuele Escalade'ile (74 590 dollarit) või Navigatorile (73 250 dollarit) mõne mugavuslisa juurde pookida.
Kuigi tegu on Cadillaci jaoks olulise võitlusega, kahtleb Bloombergi analüütik ettevõtte võimes uue Navigatori müügiedusse mõlki lüüa.
6 fotot
- 2018. aasta Lincoln Navigator. Foto: Lincoln
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.