BMW tegi oma uuest sportkupeest ise spioonifotod, kirjutab autoveeb The Drive.
- BMW 8. seeria kupee. Foto: BMW
Üsna sageli saavad arenduses olevaid maskeeritud sõidukeid fotole nii vabakutselised autode pildistamisele pühendunud fotokütid kui ka niisama teravsilmsed foorumikotkad. Siis jagatakse saaki autofoorumites fännidega.
Et huviliste jaoks asja lihtsamaks teha, otsustas BMW peagi avalikustatava 8. seeria kupee testimisele Itaaliasse kaasa võtta oma fotograafi. Korralikult maskeeritud kupee osales katsesõitudel Aprilia linna lähedal autodroomil.
Esmapilgul paistab, et Baierimaa uuel kupeel paistab kõik paigas olevat. Liikumise pealt tehtud kaadritel paistab täpsust ja dünaamikat, mis ühele korralikule kolmetähelisele automargile paslik. “Sõiduki saavutatud dünaamilised väärtused on muljetavaldavad,” ütles BMW arenduse ja uurimismeeskonna liige Klaus Fröhlich. “Meie kliendid ja fännid võivad oodata tõelist sportautot.”
The Drive ei kahtle Fröhlicki sõnades, aga ootab oma otsusega siiski aega, mil auto tootmisse pääseb. See peaks juhtuma juba tänavu.
BMW 8. seeriat arendatakse tandemina võimsa M8 ja M8 GTE kestvussõitudeks mõeldud võidusõidumasinaga, mis on juba jõudnud osaleda Daytona 24 tunni sõidul, ja järgmisena on sihikul loomulikult juunis toimuv kuulus Le Mans.
Seotud lood
16bitised videomängud ja manga versus teibi- ja seibiklet. Toyota C-HR reklaamistrateegia erinevustest kirjutab USA väljaanne Autoweek.
Jaguar Land Rover vähendab oma Ühendkuningriigi Halewoodi tehase tootmist, põhjuseks tarbijanõudluse vähenemine, mille on tinginud segadus nii diiselmootorite tuleviku kui ka Brexiti pärast.
1980. aasta Pariisi autonäitus ukse ees, soovis Citroen oma kodumaist publikult üllatada. Sündis kiilukujuline meistriteos – ideeauto Karin, kirjutab Autoweek.
Lotuse tegevjuht kasutas vana head „proovisõidu“ vabandust, et pääseda suure kiiruseületamisega kaasnevast trahvist. Ja taas see toimis, kirjutab The Drive.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.