• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,11%5 955,32
  • DOW 300,5%44 089,16
  • Nasdaq −0,24%18 927,62
  • FTSE 1001,41%8 264,47
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,11%5 955,32
  • DOW 300,5%44 089,16
  • Nasdaq −0,24%18 927,62
  • FTSE 1001,41%8 264,47
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • 27.11.14, 20:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müüki paisatakse Napoleoni juukseid sisaldavad kellad

Napoléon Bonaparte fännid saavad peagi kanda tema DNA-d endaga igal pool kaasas. Nimelt tulevad peagi müüki sajad luksuskellad, mis sisaldavad tema juukseid.
Napoleon Bonaparte
  • Napoleon Bonaparte Foto: Bloomberg
Šveitsi luksuskellade tootja De Witt kasseerib iga kella eest 10 000 šveitsi franki. Kellas sisalduvad ka poole millimeetri pikkused kuulsa prantsuse väejuhi juuksed. 
Juukseid müüdi novembri alguses oksjonil, kust De Witt kellatootja tegevjuht Viviane de Witt kaks salku ostis.  
 Viviane de Witti abikaasa ja Šveitsi kellafirma asutaja Jér?me de Witt on Napoleoni otsene järglane.  
Ettevõtte sõnul toodetakse umbes 500 juuksekarvu sisaldavat kella.
“Napoleonit ülistati juba siis, kui ta elas; kui ta juukseid lõigati, siis inimesed korjasid need üles ja hoidsid alles,” märkis De Wittpressiteates. 
Oksjonil müüdi ka teisi Napoleonile kuulnud esemeid. Üks anonüümseks jäänud Lõuna-Korea ostja maksis 2,4 miljonit dollarit Napoleoni musta mütsi eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele