Eelmisel reedel investoritele pettumuse valmistanud kvartalitulemused avaldanud Silvano Fashion Groupi juhatuse esimehe Märt Meertisa sõnul on oluline taastada ettevõtte müük.
- Silvano Fashoin Group finantsjuht Aleksei Kadõrko ja juht Märt Meerits. Foto: Eiko Kink
Oma põhiturul Venemaal kaotas Silvano esimeses kvartalis keskmise hinnasegmendi müügis keskmiselt 60% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
"Väga palju sõltub müük ikkagi majanduskeskkonnast, mida me kohe kuidagi mõjutada ei saa," kommenteeris Meerits. "Omalt poolt saame rääkida sellistest tegevustest nagu turu nõudlust paremini tabav kollektsioonide planeerimine, töö eeltellimuste ja mahult väiksemate tarbijaturgudega, töö frantsiisipartnerite ja uute poodide avamisega, töö omahinnaga, materjalihangete paindlikum valik ja tootmistsükli parendamine," loetles Meerits.
Esimeses kvartalis vähenes Silvano müük Venemaal ka seetõttu, et nii mõnedki endised suuremad partnerid hindasid oma ärivõimekust üle ning kui kohalikud pangad lõpetasid finantseerimise, ei suutnud nad uue kauba eest tasuda, märkis Meerits.
2014. aastal sai SFG omandis olevate kaubamärkide Milavitsa, Lauma Fashion ja Alisee edasimüüjaks Venemaal nende tütarettevõte ZAO Silvano Fashion. "Selleks, et luua võrdsed võimalused meie edasimüüjatele Venemaal, koondasime kõik müügilepingud ühte ettevõttesse, mille ülesandeks on muu hulgas ka kaubamärkide promomine, litsentsilepingute sõlmimine edasimüüjatega, järelevalve edasimüüjate tegevuse üle," selgitas Meerits.
Võrreldes 2014. aasta aprilliga on tema sõnul otsepartnerite arv Venemaal kahekordistunud, see tähendab, et neil on oluliselt hajutatumad kliendiriskid, samuti oluliselt parem tegevusülevaade sellest, kus ja kuidas SFG grupi tooteid Venemaal müüakse.
Meeritsa sõnul on turu korrastamise eesmärgil tehtud sammud alati mõistlikud, isegi siis, kui nende lühiajaline mõju tulemustele on negatiivne. "Meile on oluline luua soodne ettevõtluspinnas SFG kaubamärkide edasimüügiks - kui meie pakutav pesuäri on partneritele huvitav, saavad sellest kasu nii partner kui ka tarnija," märkis Meerits.
Silvano teatas reedel
oma esimese kvartali tulemused. Firma müügikäive oli esimeses kvartalis 13,07 miljonit eurot, mis tähendab 52% langust võrreldes sama perioodiga aasta tagasi.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.