Silvano Fashion Group avas nädalavahetusel uue 260ruutmeetrise poe Minski kaubanduskeskuses Stolitsa ning plaanib sel aastal käivitada Valgevenes veel 15 poodi.
- Silvano Fashion Grupi pood Milavitsa Kristiine keskuses. Foto: Meeli Küttim
„2016. aastal ei panda rõhku niivõrd tuluteenimisele kui arendamisele. See puudutab nii tootmist kui ka turustamist. Kasumi jaotamise asemel investeerime praegu uutesse kauplustesse,“ kõneles Valgevenes Milavitsa kaubamärgi all naistepesu tootva ettevõtte müügijuht Jevgeni Zujev uudisteportaali tut.by vahendusel. 15 uuest kauplusest plaanitakse umbes pooled avada pealinnas Minskis.
Möödunud aastal müüs Milavitsa 10 miljonit kaubaühikut. Firma peadirektori Jelena Tkatšenko sõnul andis see müügitulu veidi alla 50 miljoni euro, mis on 35%–37% vähem võrreldes 2014. aastaga.
Ettevõtte tegevusele on mõju avaldanud valgevenelaste ostujõu nõrgenemine ja SRÜ riikide
valuutade devalveerimine. Seepärast on ettevõte pidanud kärpima kulusid. „Milavitsal on praegu 1000 töötajat, partnerettevõtetel 1500. Varem oli meil töölisi 1200 ja allhankijatel rohkem kui 2000,“ rääkis Tkatšenko.
„Nii suure poe avamisega võtame riski,“ kommenteeris Zujev. „Keskeltläbi on meie kaupluste pindala 100–120 ruutmeetrit. Aga meie sortiment on piisavalt hea ja me vajame müügipinda juurde.“ Seni tegutses Stolitsa ostukeskuses samal äripinnal Milavitsa konkurent Serž.
Silvanol on
Valgevenes praegu 54 kauplust.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.