• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,94%38 383,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,02
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,94%38 383,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,02
  • 29.02.16, 15:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apranga kasvatas kasumit

Apranga teatas neljanda kvartali kasumi suurenemisest, kuid aastakasum vähenes.
Leedu rõivatööstur Apranga toob Eestisse teiste hulgas rõivabrändi Zara.
  • Leedu rõivatööstur Apranga toob Eestisse teiste hulgas rõivabrändi Zara. Foto: EPA
Neljanda kvartali kasum enne tulumaksu oli 4,2 miljonit eurot, kasvades 19,6% võrreldes 2014. aasta neljanda kvartali 3,5 miljoni eurose kasumiga. Apranga eelmise aasta kasum enne tulumaksu oli 12,5 miljonit eurot, mis on 5,8 protsenti vähem kui 2014. aasta kasum 13,3 miljonit eurot.
Neljanda kvartali jaekäive suurenes 10,8%, 57 miljoni euroni. 2015. aasta jaekäive suurenes 8,4%, 198,9 miljoni euroni.
Eestis kasvas Apranga jaekäive neljandas kvartalis 16,9%, 8,1 miljoni euroni, eelmisel aastal 17,3%, 29,6 miljoni euroni. Kasv Eestis oli kolmest Balti riigist kõige kiirem.
Eelmise aasta lõpus oli Aprangal Baltikumi peale kokku 169 poodi, mis on 8 poodi rohkem kui 2014. aasta lõpus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele