BMW tegevjuht Harald Krüger andis teada autotootja plaanist suurendada osalust elektriautode turul, kiirendada isesõitvate autode ehitamist ja finantseerida seda strateegiat luksusautode mudelivaliku laiendamisega.
Kümme aastat maailmas luksusautode turuliidri positsiooni hoidnud
BMW on jõudnud teelahkmele, kus ettevõte peab otsima uusi nišše, et mitte loovutada oma kohta taas Daimler AG-le.
Krüger kinnitas täna Münchenis, et vastukaaluks Mercedes-Benzi uuenevale mudelivalikule toob BMW lähiaastatel välja täissuuruses sportmaasturi X7 ning loob uusi versioone 7. seeria lukssedaanist.
Uus strateegia on kaheharuline ja näeb ette ka intensiivsemat tegevust tulevikuautode vallas. Ettevõte seab eesmärgiks hoida seejuures tulumaksueelne kasumimarginaal vähemalt 10% juures aastani 2020. Tänavuseks ennustatakse uut rekordilise käibe ja kasumiga aastat, kuid kasvuootused on mullusega võrreldes tagasihoidlikumad.
„BMW-l on tulevikus raske uutesse sektoritesse laieneda, olles nii palju aastaid liidrikohal olnud,“ kommenteeris Commerzbanki analüütik Sascha Gommel, kes soovitab investoritel BMW aktsiaid hoida.
BMW aktsia hind on täna keskpäevaks Frankfurdi
börsil kerkinud 3,5%.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.