McDonald’s Corporation teatas täna, et plaanib Hiinas, Hongkongis ja Lõuna-Koreas lähema viie aasta jooksul avada kokku üle 1500 uue kiirtoidurestorani, et suurendada ettevõtte käivet potentsiaalselt kiire kasvuga turgudel.
- McDonald'si restoran Foto: epa
„Ettevõte panustab sellele, et rahvastiku juurdekasv ja linnastumine suurendavad
Hiinas müügitulu vaatamata majanduskasvu aeglustumisele,“ lausus
McDonald’si tegevjuht Steve Easterbrook ajalehele Wall Street Journal. „Oleme veendunud, et tarbijad jätkavad kulutamist sellises mõõdukas hinnaklassis, mida esindab McDonald’s.“
Praegu on McDonald’sil neil turgudel 2800 restorani, mis kuuluvad suuremas osas ettevõttele endale. Uute restoranide avamiseks otsib McDonald’s nüüd frantsiisipartnereid.
Pikemas perspektiivis plaanib ettevõte muuta 95% oma restoranidest frantsiisilepinguga tegutsevateks ärideks. Praegu on see näitaja 80%. McDonald’sil on kokku rohkem kui 36 000 restorani.
McDonald’si aktsia on reageerinud uudisele rahulikult ja kaupleb New Yorgis tänase börsipäeva alguses 126 dollaril.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.