• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 22.06.16, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

H&Mi kasum kukkus järsult

Tugev dollar ja külm kevadilm näpistasid Rootsi rõivamüüja H&Mi tulemusi.
H&Mi kasum langes.
  • H&Mi kasum langes. Foto: Raul Mee
Börsifirma puhaskasum kukkus teises kvartalis 17% võrra, ligi 5,36 miljardile Rootsi kroonile ehk 649,6 miljonile dollarile. FactSeti küsitletud analüütikud olid oodanud 5,46 miljardi krooni suurust puhaskasumit.
H&M teatas läinud nädalal, et ettevõtte müügitulemus kerkis teises kvartalis mullusega võrreldes pisut üle 2%, 46,87 miljardile Rootsi kroonile.
Ettevõtte tegevjuht Karl-Johan Persson ütles, et märtsi ja aprilli müük oli märkimisväärselt alla ootuste, sest mõlemal kuul mõjutas kontserni tulemusi mitmel turul külm kevadilm. Seetõttu tuli teha plaanitust suuremas mahus allahindlusi. „Tõsiasi, et kvartali müügikasv oli plaanitust väiksem, mõjutas loomulikult ka kasumit,“ nentis ta.
Kvartali lõpu seisuga oli H&Mil 4077 poodi ja ettevõte tegutses 62 riigis. Mullu samal ajal oli poode kokku 3639. Sel majandusaastal plaanib börsifirma avada ligemale 425 uut poodi.
H&Mi aktsia hind langes täna Stockholmi börsil 0,64% võrra, 249 Rootsi kroonile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele